[ bersamaku ]

March 10, 2011

YOU 'PREKKK' ME AFTER A LONG TIME!

   Selepas beberapa lama bersama, akhirnya kau pergi jua meninggalkan diriku yang hina ini. Bukan ku pinta, tetapi ini yang berlaku, sudah suratan takdir. Aku telah mencuba sedaya upaya untuk mempertahankan hubungan kita selama ini yang aman.

   Bukannya sebab kehadiran 'yang ketiga' mahupun yang lain, namun tetap, keputusanmu tidak dapat dijangka, sungguh aku terkesima. Kau pergi disaat aku sangat memerlukanmu. Disaat aku menginginkanmu.

   Oh Tuhan, andai ini suratan qada' dan qadarmu, aku pasrah. Ku akui bukannya sekejap untuk diubati, tetapi apakan daya, terpaksa ku tempuhi.
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>

Time macam ni pulak nak rosak! :(


Sayang betol kenape la rosak....


[ CHARGER OH CHARGER    :'(      ]


1 24 shoutz!:

Anonymous said... Reply Comment

dah2 le... cri yg lain..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...